Kraj

Warta spełnia pragnienia kobiet

Działania marketingowe związane z ubezpieczeniem skierowane są do kobiet.

Warta spełnia pragnienia kobiet
Warta rozpoczęła kampanię skierowaną do kobiet promującą pakiet oparty na produkcie Warta Dom Komfort. Jego największym atutem ma być możliwość ubezpieczenia mieszkania lub domu z całym jego wyposażeniem na zasadzie all risks.

Formuła ta oznacza przyjęcie odpowiedzialności przez Wartę za wszystkie zdarzenia powodujące szkodę, poza przypadkami wyraźnie określonymi w katalogu wyłączeń.

Do każdej polisy dodawany jest nieodpłatnie szeroki pakiet home assistance, który ma zapewniać sprawną organizację pomocy w sytuacjach awaryjnych, związanych z życiem codziennym. Warta oferuje w nim dojazd fachowców i naprawę sprzętu, przy czym pojęcie naprawa „sprzętu” obejmuje prawie wszystko, co może się w domu zepsuć. Klientka nie zapłaci ani za dojazd fachowca, ani za robociznę, ani za niektóre części. Home assistance obejmuje także uruchomienie samochodu pod domem (lub odholowanie auta do serwisu, jeśli uruchomić się go nie uda) czy zmianę koła w przypadku przebicia opony.

Polisa zawiera również medical assistance – które gwarantuje wizytę lekarza w dowolnym miejscu w Polsce w razie nagłego zachorowania lub wypadku każdego z domowników, zapewnia infolinię medyczną, a także opiekę wakacyjną nad osobami starszymi podczas urlopu ubezpieczonego.

Aby kobiety czuły się bezpieczniej, do polisy mieszkaniowej można włączyć pakiet Torebka obejmujący ochroną przedmioty codziennego użytku noszone zwyczajowo przy sobie, które mogą zostać utracone w wyniku rabunku. Do końca września pakiet ten jest dostępny z 50-proc. zniżką.

Do końca sierpnia Warta będzie prowadzić kampanię reklamową tej oferty pod hasłem „Czego pragną kobiety”. Składa się na nią outdoor w wybranych miastach oraz witryny w galeriach handlowych. Na czas kampanii została także uruchomiona strona www.wartadlakobiet.pl. Dodatkowo wprowadzaniu pakietu towarzyszy promocja upominkowa. Każda pani przy zakupie pakietu otrzyma w prezencie wieczorową torebkę. Promocja ważna jest do wyczerpania zapasów.

Za kreację kampanii odpowiada agencja G7. Media planował i kupił Starcom.