Kraj

Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii dla Michałków

Działania promocyjne obejmą punkty sprzedaży i telewizję.

Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii dla Michałków
Kampania typu instore dla Michałków z Wawelu potrwa do końca września. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i rozpoznawalności producenta. Wawel komunikuje wysoką jakość produktu i realizuje kampanię pod hasłem: “Michałki z Wawelu – Poznaj ideał”.

W sieciach Carrefour, Real oraz Tesco będzie można zobaczyć reklamy Michałków umieszczone na bramkach wejściowych oraz przy punktach płatniczych. Dodatkowo w niektórych lokalizacjach działania będą wspomagane przez reklamę umieszczoną na podłodze w postaci naklejek naprzeciwko półki z ekspozycją produktu. Takie zabiegi mają na celu zaznaczenie obecności produktu i jego wyróżnienie na półce sklepowej.

Autorem kampanii w przestrzeni sklepowej jest agencja Men at Work. Koncepcję i kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Wsparcie PR zapewnia agencja Eskadra Publica.
Jest to pierwsza kampania instore dla Michałków z Wawelu. Jest częścią kampanii medialnej pod hasłem: “Znane ze smaku – Michałki z Wawelu”, realizowanej w telewizji.