Kraj

Wawel wprowadza Miniczekolady i wspiera je kampanią [wideo]

Za produkcję spotu odpowiada studio produkcyjne Lemon.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxPncOUz2d5U%22%7D
Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię. Na rynku pojawią się Miniczekolady w kieszonkowych opakowaniach. Promocję Miniczekolad wspiera  loteria realizowana pod hasłem “Loteria Dobrze Nadziana”, a także intensywna kampania obejmująca TV, radio, sale kinowe Cinema City, digital, VoD i YouTube. W sklepach pojawią się też displaye oraz materiały POS.

Za produkcję spotu odpowiada studio produkcyjne Lemon, wsparciem PR i działaniami z influencerami zajmuje się agencja Great Minds, za działania digital odpowiada Aleksander Woś, kierownik działu digital marki Wawel, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets.