Kraj

Wawel wraca z kampanią cukierków

Działania reklamowe dla marketera realizują Tippingpoint i PanMedia Western.

Wawel wraca z kampanią cukierków
Pod hasłem “Tyle drzwi do słodkich dni” wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków
w czekoladzie firmy Wawel.

W reklamie pokazano cztery światy, które odpowiadają czterem cukierkom w czekoladzie Wawel: Michałkom zamkowym, Kasztankowym, Truflom i Marcepanowi. Kampania prowadzona w telewizji potrwa do października br. Poprzednią odsłonę kampanii promującej cukierki w czekoladzie Wawel można było oglądać jesienią ubiegłego roku.

Spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane będą w kanałach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western. Wsparcie PR dla kampanii zapewnia agencja TBWA\PR.