Kraj

We wrześniu br. rusza kolejna kampania tygodnika "Newsweek Polska"

Na początek września br. zaplanowano rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej tygodnika społeczno-politycznego "Newsweek Polska" wydawanego przez Axel Springer Polska. "Chcemy, by...

Na początek września br. zaplanowano rozpoczęcie kolejnej kampanii reklamowej tygodnika społeczno-politycznego “Newsweek Polska” wydawanego przez Axel Springer Polska. “Chcemy, by nowa kampania nawiązywała stylem do tej wprowadzającej tytuł rok temu i była równie inteligentna. Teraz chcemy położyć nacisk nie tyle na wiarygodność pisma, co na prestiż i promocję nowej, poszerzonej zawartości tygodnika. Będą też nawiązania do pierwszej rocznicy naszej obecności na polskim rynku” – mówi Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny pisma. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania reklamowe obejmą przede wszytkim telewizję (Polsat, TVN, TVN 24), radio (RMF FM, Radio Zet, PR3 i pakiet stacji lokalnych) i reklamę zewnętrzną (nośniki firm Ströer Out of Home Media i Adpol). Reklamy pojawią też na stronach www. Wydawca pisma nie ujawnił budżetu kampanii. Marzena Daszkiewicz, szef PR Axel Springer Polska, powiedziała jedynie, że są to koszty niższe niż przy kampanii ubiegłorocznej. “Koszty kampanii reklamowej młodego, ale mającego już swoją pozycję rynkową tytułu są oczywiście niższe niż tytułu wprowadzanego na rynek” – powiedziała Daszkiewicz. Według Expert Monitora wpływy reklamowe “Newsweeka” w pierwszym półroczu br. wyniosły 36,5 mln zł. (PM)