Kraj

Wedel promuje czekolady gorzkie

Marka stawia na komunikat o przyjemności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6v5UucSxOK4%22%7D
Marka Wedel z portfolio Lotte Wedel prowadzi kampanię czekolad gorzkich. Wiosenne działania stawiają na komunikat o przyjemności i podkreślają walory gorzkiej czekolady jako synonimu dbałości o swój komfort. Kampania jest emitowana w TV, VoD oraz w social mediach. Kreacje przygotowała agencja PZL, w zakresie kreacji digitalowych zaangażowana była agencja GoldenSubmarine. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith, a za działania z zakresu public relations odpowiada Walk PR.