Kraj

Wedel przedstawia "Lody jak ze snów"

Kreację czterech spotów zrealizowała agencja Ogilvy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fg8jNstalMSc%22%7D
E. Wedel ruszył z kampanią reklamową swoich lodów, realizowaną pod hasłem “Lody jak ze snów”. Nowa linia lodów obejmuje cztery warianty smakowe. Abstrakcyjną historię o każdym z nich opowiadają cztery różne 10-sekundowe spoty, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach. Każdy z filmów pokazuje  składniki danego wariantu i sposób powstawania. Wszystkie filmy zostały wykonane w animacji 3D, a muzykę do nich skomponował Radzimir “Jimek” Dębski.

Za koncept komunikacji odpowiada agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Jarosław Kita, a animację 3D ­­­­­­­przygotowało studio Lunapark.

Poza spotami w TV kampania obejmuje spoty w kinie, CTL, działania digital i w social mediach (realizowane przez agencję Ogilvy). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a działania PR realizuje agencja Walk PR.

Tagi