E. Wedel ruszył z kampanią reklamową swoich lodów, realizowaną pod hasłem “Lody jak ze snów”. Nowa linia lodów obejmuje cztery warianty smakowe. Abstrakcyjną historię o każdym z nich opowiadają cztery różne 10-sekundowe spoty, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach. Każdy z filmów pokazuje składniki danego wariantu i sposób powstawania. Wszystkie filmy zostały wykonane w animacji 3D, a muzykę do nich skomponował Radzimir “Jimek” Dębski.
Za koncept komunikacji odpowiada agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Jarosław Kita, a animację 3D przygotowało studio Lunapark.
Poza spotami w TV kampania obejmuje spoty w kinie, CTL, działania digital i w social mediach (realizowane przez agencję Ogilvy). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a działania PR realizuje agencja Walk PR.