Kraj

Wedel z czułą kampanią o nagradzaniu się czekoladą

W nowym spocie wspierającym mleczne tabliczki czekoladowe bohaterowie po każdej wykonanej czynności sięgają po czekoladową kostkę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiO_PotBEcu0%22%7D
Wystartowały nowe działania promocyjne marki Wedel (Lotte Wedel) wspierające tabliczki czekoladowe z portfolio producenta. W spocie para leniuchuje na kanapie, a za każdą czynność (poprawienie poduszki, skończenie rozdziału książki) nagradza się kolejnymi kawałkami czekolady. W spocie występuje również chłopiec w czerwonym ubranku, który na grzbiecie rezolutnej zebry wjeżdża do salonu odpoczywającej pary.

Rozległe działania promocyjne będą miały odsłony w telewizji, kinie i w formie wideo online. Spoty są częścią tegorocznej kampanii wspierającej tabliczki czekolady mlecznej. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL. Media na potrzeby kampanii kupuje Zenith.