Procter & Gamble wprowadza na rynek nową markę kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów Wella Pro Series. Koncepcja tego produktu opiera się na formule profesjonalnego preparatu fryzjerskiego, dostępnego w masowej sprzedaży. Dotychczas w sklepach dostępne były produkty do stylizacji (Wellaflex i Wella Forte) oraz koloryzacji (Wellaton).
Obecnie marketer wprowadza do sprzedaży cztery linie kosmetyków: Wella Pro-Series Volume, Wella Pro Series Repair, Wella Pro Series Color i Wella Pro Series Shine. Sugerowana cena produktów wynosi ok. 15 zł.
Przypomnijmy, że koncept profesjonalnych kosmetyków dostępnych masowo zastosował Henkel przy marce Syoss, która weszła na rynek w 2009 r.
Nowa marka będzie wspierana kampanią reklamową w telewizji. Adaptację spotu przygotuje agencja Leo Burnett. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa. Jednocześnie ruszy platforma internetowa Akademia Wella Pro Series, w ramach której internauci znajdą porady i wskazówki dotyczące pielęgnacji włosów, przygotowane przez ekspertów Wella.