Kraj

Weltbild rozdaje łosie

Firma ruszyła ze świąteczną akcją promocyjną.

Z okazji nadchodzących świąt Weltbild przygotował promocję. Klienci, którzy do 24 grudnia zrobią zakupy w  sklepie, otrzymają niespodzianki: maskotkę łosia i bon rabatowy. Celem akcji jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką Weltbild oraz zwiększenie sprzedaży książek i produktów marek Weltbild i Świat Książki.

Weltbild przygotował prawie 40 tys.maskotek oraz 250 tys. bonów rabatowych.

Specjalne powiększone wersje pluszaków będą rozdawane w dodatkowych akcjach, głównie w portalach  społecznościowych – wśród fanów Weltbildu w Facebooku i użytkowników serwisu Nk.pl oraz odbiorców mailingów firmy.

Promocja obowiązuje we wszystkich kanałach sprzedaży firmy Weltbild. Akcja potrwa do 24 grudnia br. lub do wyczerpania zapasu nagród.

Działania autopromocyjne obejmą wszystkie kanały sprzedaży firmy Weltbild: bezpłatny katalog wysyłkowy (objętość 186 stron, nakład ok. 800 000 egz.), sieć 46 księgarń (plakaty, naklejki na witrynach, torby reklamowe) oraz sklep internetowy Weltbild.pl (strona promocyjna, bannery). W komunikacji zostanie również wykorzystany marketing mobilny: SMS-y oraz newslettery (ponad 800 tys. kont), wysyłane regularnie do klientów firmy Weltbild.

Dodatkowo akcja będzie wsparta kampanią w internecie, m.in. w portalach Onet.pl, Interia.pl (display), Nk.pl (display).

Kreację kampanii przygotował dział marketingu i promocji firmy Weltbild, który odpowiada także za planowanie i zakup mediów.