Kraj

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen
Imperial Tobacco Polska wprowadza pod marką papierosów West innowację – papierosy West Fusion w trzech odsłonach – Silver, Ice oraz White.
Według marketera West Fusion to pierwsze papierosy w formacie king size superslims w segmencie średnich cen, łączące klasyczną długość papierosów king size ze smukłością formatu superslims.

W kategorii tej dostępne są już marki konkurentów: Kent Nanotek (British American Tobacco) oraz Marlboro Gold Edge (Philip Morris Polska). Jednak ich ceny są wyższe (ok. 10,60-10,70 zł), podczas gdy nowe Westy mają cenę 9,50 zł.

West Fusion jest pierwszą marką krótkich superslimów mającą wariant smakowy Ice. – Ponadto West Fusion wprowadza do rodziny zaawansowany, aktywny filtr węglowy gwarantujący pełny, a zarazem delikatny smak papierosa. Marka West podkreśla tym samym swoją innowacyjność oraz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszych konsumentów – mówi Joanna Grabowska, corporate affairs manager w Imperial Tobacco Polska. Dodaje, że West Fusion to innowacyjny produkt, który łączy w sobie nowy format, wysoką jakość i doskonały smak papierosa z nowoczesnym designem opakowania. To oferta na poziomie segmentu premium, ale w przystępnej cenie odpowiadającej segmentowi medium.

Imperial Tobacco launch nowego wariantu marki West będzie wspierać komunikacją w punktach sprzedaży (od lutego w wybranych sieciach, od marca w całej Polsce), prasie handlowej oraz w serwisie internetowym (www.lifefusion.pl – od 14 lutego). Za działania dla West Fusion odpowiada agencja Artegence.

Imperial Tobacco twierdzi, że West Fusion jest na tyle innowacyjnym produktem, że będzie konkurował z wiodącymi markami segmentów medium i premium, zarówno jeżeli chodzi o wariant superslims, jak i king size.

Celem rozszerzenia marki West o nowy wariant jest wzmocnienie zarówno jej nowoczesnego wizerunku, jak i wysokiej jakości. Ponadto – zwiększenie udziału rynkowego tego brandu w rynku papierosów.

wsp. MB