Kraj

Whirlpool promuje nową linię lodówek Supreme NoFrost

Działania promocyjne realizowane są przez ambient i kampanię reklamową.

Whirlpool promuje nową linię lodówek Supreme NoFrost
Wystartowały działania promocyjne dla marki Whirlpool realizowane przez agencję Albedo Marketing. Na lotniskach, dworcach i w wielkomiejskich biurowcach promowana jest nowa linia lodówek Supreme NoFrost. Akcji towarzyszą działania ambientowe i kampania reklamowa. Od czerwca do lipca marka deklaruje, że zadba o zdrową dietę pracowników stołecznych korporacji, do których rano trafią świeże kanapki. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Wgryź się w temat świeżości”. Za opracowanie koncepcji odpowiada agencja Albedo Marketing, za działania PR-owe agencja 38 PR & Content Communication.
Do 6 lipca w windach kilkudziesięciu największych w Polsce biurowców umieszczone zostały plakaty i naklejki reklamowe z hasłem “Odkryj najwyższy poziom świeżości”, prezentujące walory lodówek Whirlpool. Do biurowców w Warszawie zostanie dostarczonych aż 75 tys. kanapek umieszczonych w charakterystycznych obwolutach marki Whirlpool.

Technologia FreezeControl ma dbać o to, aby zamrożone jedzenie nie traciło swojej struktury ani smaku, obniżając wahania temperatury w zamrażarce. Producent zapewnia, że dzięki temu do 50 proc. ograniczone zostaje powstawanie tzw. odparzeń mrozowych, a rozmrożona żywność zachowuje swój pierwotny kolor i smak. Komora Activ0° ma stwarzać idealne warunki do przechowywania świeżego mięsa i ryb.