Kraj

Whiskas w nowej odsłonie

Mars zmienia skład i opakowanie produktów dla kotów.

Na półkach sklepów można znaleźć nowe opakowania mokrych karm Whiskas z portfolio Mars ze zmienioną recepturą. Karmy dostępne sa również w wariantach dostosowanych do wieku kota. Wszystkie zmiany wsparte są akcją pt.: “Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”.
Zmiany wprowadzone w produktach Whiskas dotyczą kilku elementów. Nowe opakowania mają być bardziej czytelne, m.in. uwzględniają informację o przedziale wiekowym kota, dla którego dana karma została przygotowana oraz wyraźniej opisano smak i teksturę (sos lub galaretka). Producent zapewnia, że poprawił bazę mięsną, zastosował również większą ilość składników, m.in. naturalnych tłuszczy zwierzęcych oraz wątróbki. Z receptury Mars zdecydował się usunąć dodatek składników roślinnych – mąki pszennej. Zapewnia również, że zrównoważył poziom soli. Ostatnią ze zmian jest nowa estetyka karmy – ciemniejsza galaretka i sos nadają jej atrakcyjny wygląd, a mniejsze kawałki mięsne ułatwiają zwierzęciu jedzenie.
Powyższe działania marki są wspierane przez marketing 360 stopni, w tym emisje spotów reklamowych w TV, działania in-store (m.in. czytelne i łatwe do nawigowania ekspozycje), akcje samplingowe, testowanie produktów, loterię z nagrodami i działania online oraz PR.
Informacja o zmianie składu karm mokrych jest komunikowana na opakowaniach, w TV (spoty reklamowe), materiały POS w sklepach, na stronie internetowej oraz w fanpage’u marki w Facebooku.
Zakupem mediów zajmuje się agencja MediaCom, za kreację odpowiada agencja BBDO, natomiast kampanię obsługuje Loyalty Point.