Kraj

Widzowie w sylwestra najczęściej wybierali transmisje koncertów

Badania na grupie 16-49 lat wykazują większe zaangażowanie przy programie Polsatu, ale to Dwójka zebrała większą publiczność.

Według Nielsen Audience Measurement największą popularnością wśród widzów cieszyły się koncerty sylwestrowe “Sylwester z Dwójką” we Wrocławiu i “Sylwestrowa moc przebojów” emitowana przez Polsat. Dwójka zgromadziła przed telewizorami 3 450 000 widzów (oglądał ją co czwarty Polak mający włączony telewizor), a sylwestrowy program w Polsacie obejrzało 3 112 000 widzów. Na wrocławskim rynku bawiło się ok. 150 tys. osób.

W Dwójce w grupie docelowej 16-49 lat średni rating kanału w czasie emisji wyniósł 1 209 798 przy średnim udziale widowni telewizyjnej na poziomie 21,68 proc. Pod tym względem lepiej wypadł sylwester w Polsacie – tutaj AMR wyniósł 1 469 203, a średni udział widowni oscylował na poziomie 27,21 proc. 

Średni udział w oglądalności wyniósł (bez wyodrębniania grup docelowych) 25,82 proc. dla Dwójki i 24,21 proc. w przypadku Polsatu.