Kraj

Wielka siatka Mothercare

Działania dotyczą otwarcia sklepu w Parku Handlowym "Targówek" w Warszawie. Sieć w czerwcu chce otworzyć jeszcze jeden sklep w stolicy i będzie prowadziła analogiczne zabiegi marketingowe.

Wielka siatka Mothercare
Sieć sklepów Mothercare prowadzi kampanię pod hasłem “Mothercare. Dla dzieci. Dla rodziców”, jest ona związana z otwarciem dwóch nowych sklepów.

Pierwszy z nich zostanie niebawem otwarty w warszawskim Parku Handlowym “Targówek”.

Kampania obejmuje outdoor, indoor, radio (m.in. Złote Przeboje, Roxy FM, Antyradio), prasę (m.in. “Gazeta Wyborcza”), internet, ambient media oraz aktywności ambientowe w sklepach.

W ramach OOH zainstalowano siatkę wielkoformatową w Al. Jerozolimskich w centrum Warszawy, mobile reklamowe. Kampania prowadzona jest też na nośnikach typu airwall na drogach dojazdowych. Dodatkowo widoczne są działania ambientowe na terenie centrum handlowego. Kampania obejmuje również event związany z otwarciem sklepu w dniach 19-20 marca br.

Kolejne otwarcie planowane jest na czerwiec br. i będzie wspierane analogicznymi działaniami.

Za realizację projektu odpowiada Scholz & Friends Warszawa razem z siostrzaną agencją EM Lab. Media planował i kupował MediaOn.