Sieć sklepów Mothercare prowadzi kampanię pod hasłem “Mothercare. Dla dzieci. Dla rodziców”, jest ona związana z otwarciem dwóch nowych sklepów.
Pierwszy z nich zostanie niebawem otwarty w warszawskim Parku Handlowym “Targówek”.
Kampania obejmuje outdoor, indoor, radio (m.in. Złote Przeboje, Roxy FM, Antyradio), prasę (m.in. “Gazeta Wyborcza”), internet, ambient media oraz aktywności ambientowe w sklepach.
W ramach OOH zainstalowano siatkę wielkoformatową w Al. Jerozolimskich w centrum Warszawy, mobile reklamowe. Kampania prowadzona jest też na nośnikach typu airwall na drogach dojazdowych. Dodatkowo widoczne są działania ambientowe na terenie centrum handlowego. Kampania obejmuje również event związany z otwarciem sklepu w dniach 19-20 marca br.
Kolejne otwarcie planowane jest na czerwiec br. i będzie wspierane analogicznymi działaniami.
Za realizację projektu odpowiada Scholz & Friends Warszawa razem z siostrzaną agencją EM Lab. Media planował i kupował MediaOn.