Zagranica

Wim Wenders twarzą kampanii Samsunga

Reżyser "Nieba nad Berlinem" promuje konkurencyjny wobec Apple'a produkt.

W Stanach Apple jest zadowolony ze współpracy z gwiazdami, m.in. z koncepcji stylizacji jednego ze spotów na “Taksówkarza” z Martinem Scorsese. Podobną taktykę zastosował Samsung. Od kilku tygodni w sieci krąży reklama teaserowa z Wimem Wendersem, stylizowana na filmy drogi. W sierpniu w Berlinie, na trzy dni przed rozpoczęciem International Consumer Electronics Fair (31 sierpnia – 5 września), odbędzie się prezentacja najnowszego produktu technologicznego giganta z Korei. Druga generacja hybrydowych smartfonów-tabletów Samsung Galaxy Note II może być celnym uderzeniem w patenty Apple’a. Samsung podsyca jeszcze spekulacje komunikatem o małych gabarytach i lekkości produktu: 7 mm grubości i 160 g.

W reklamie teaserowej Wim Wenders jest kreowany na filozofa, przechadza się spokojnie po Berlinie i mówi o tym, że wszystko, co dostępne w mgnieniu oka, można zmieścić w jednym urządzeniu, dostępnym każdemu. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja Cheil.