Kraj

Reklama

Marketing

Wiosenna kampania T-Mobile

Zniżka na internet stacjonarny i zakup urządzeń.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) wprowadza ofertę promocyjną polegającą na tym, że do końca maja br. wszyscy obecni i nowi klienci T‑Mobile, którzy już posiadają, zakupią lub zmienią swój abonament na taryfę “M Nielimitowana” lub “L Nielitowana”, drugą ofertę z nielimitowanym internetem na rok lub internetem światłowodowym na 12 miesięcy otrzymają na koszt operatora. Do tego firma proponuje atrakcyjne zniżki na urządzenia.

Ofercie towarzyszy ponadto promująca ją kampania reklamowa, pokazująca, jak brak limitów technologicznych pozwala skupić się na tym, co jest najważniejsze. Kampanię przygotował departament zarządzania marką i customer experience z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania w internecie prowadzi VMLY&R, a materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis.