Kraj

Wiosenna oferta Starbucksa

Po raz pierwszy od dawna w ofercie marki pojawił się kubek wielokrotnego użytku do napojów z bitą śmietaną typu Frappuccino.

Starbucks wprowadza wiosenne menu: mrożoną kawę Iced Oat Shaken Espresso w dwóch wersjach: Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso oraz Iced Cocoa Oat Shaken Espresso, a także nową, odświeżoną wersję kokosowej Matchy, zarówno w mrożonej, jak i w gorącej opcji. W dniach 21-27 marca przy zakupie dowolnego produktu z Matcha Tea użytkownicy Starbucks Rewards otrzymają podwójne gwiazdki, a osoby, które przyjdą do kawiarni z własnym kubkiem, otrzymają zniżkę w wysokości 1 zł na dowolny napój zamówiony we własnym kubku. Starbucks wprowadził również wielorazowe kubki i tumblery w wiosennych kolorach, a także kubki termiczne na kawę oraz kubki ceramiczne. Po raz pierwszy od dawna w ofercie marki pojawił się kubek wielokrotnego użytku do napojów z bitą śmietaną typu Frappuccino, a także innowacyjny tumbler z podwójną pokrywką – zarówno do zimnych, jak i ciepłych napojów. Działania PR marki realizuje agencja Great Minds.