Kraj

Wiosenny "Skarb Kibica" promowany w mediach

Ringier Axel Springer inwestuje w dodatek "Przeglądu Sportowego" i "Sportu".

Wiosenny "Skarb Kibica" promowany w mediach

W piątek 25 lutego wraz z “Przeglądem Sportowym” i “Sportem” (Ringier Axel Springer) ukaże się “Skarb Kibica Liga Polska. Część 1 – Ekstraklasa – Wiosna 2010/11”. Dodatek w całości poświęcony będzie polskim rozgrywkom ligowym w nadchodzącej rundzie wiosennej.

W najnowszym “Skarbie Kibica” znajdą się informacje o składach drużyn, doniesienia o transferach piłkarzy, a także dokładny terminarz rozgrywek w sezonie wiosennym. Redakcja przeanalizuje również budżety klubów i taktyki ligowych zespołów. Ponadto czytelnicy znajdą w dodatku statystyki rozgrywek i ciekawostki z piłkarskich boisk ekstraklasy.

“Skarb Kibica Liga Polska. Część 1 – Ekstraklasa – Wiosna 2010/11” liczy 136 stron, a nakład wydania wynosi ponad 190 tys. egzemplarzy. Cena “Przeglądu Sportowego” lub “Sportu” z dodatkiem to 4,50 zł. Redaktorem prowadzącym dodatku jest Roman Brzozowski.

Nowe wydanie “Skarbu Kibica” wsparte jest kampanią reklamową w telewizji (m.in.: Polsat, TVN, TVP i TV4), radiu (m.in.: RMF FM, RMF Maxxx, Eska i Radio dla Ciebie), prasie i internecie oraz w tytułach Ringier Axel Springer Polska. Spoty radiowe i telewizyjne przygotowała agencja PRL, a reklamy prasowe opracował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.