Kraj

Reklama

Marketing

Wizerunkowa kampania marki piwa Tyskie

Reklama "Wkrótce będziemy bliżej" to swoisty hymn do bliskości w oczekiwaniu na powrót do postpandemicznej normalności.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Tyskie, zdecydowała sie dla niej na kampanię wizerunkową pod hasłem “Wkrótce będziemy bliżej”. Ten emocjonalny spot reklamowy to swoisty hymn do bliskości w oczekiwaniu na powrót do postpandemicznej normalności.

– Po dwóch latach pandemii zwyczajnie oddaliliśmy się od siebie. Chcąc przywrócić nadzieję na normalność i zwyczajne spotkania, otwieramy rok silną, pełną ludzkich emocji kampanią, której głównym nośnikiem jest wzruszający spot pokazujący autentycznych bohaterów w chwilach radości z bycia razem – tłumaczy Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie. – Akcja idealnie wpisuje się w DNA Tyskiego, które konsekwentnie przypomina Polakom o tym, co ich łączy, a nie dzieli, i zachęca do szukania wspólnego mianownika pomimo różnic.

Podkładem muzycznym reklamy jest utwór “Stand by me” Ben E. Kinga z 1961 r.

Kreację opracowała agencja reklamowa Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Film reklamowy został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Lewicka & Kapuściński). Za produkcję odpowiadało studio Papaya Films, a za postprodukcję – studio Platige Image. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.