Wirtualna Polska rozpoczęła multimedialną kampanię reklamową pod hasłem: “Pierwszy Portal w Polsce”. Wykorzystane media to: telewizja (TVN, PR I, PR II, Polsat, TV4), prasa (m.in.GW, Rzeczpospolita, Playboy, Media i Marketing Polska), Internet (kampanie bannerowe na stronach oferujących serwisy informacyjne, handlowe, uslugowe). Pod odrębnym adresem https://pierwszy.wp.pl w najbliższej przyszłości udostępniony będzie spot reklamowy portalu oraz próbki reklam prasowych w miarę pojawiania się ich na rynku. Kampania przygotowana przez agencję PZL ma charakter wizerunkowo-produktowy, a jej celem jest wzmacnianie świadomości marki oraz zwiększenie liczby osób korzystających z usług i serwisów portalu. Grupą docelową kampanii są nie tylko internauci, ale również osoby, ktore do tej pory z sieci jeszcze nie korzystały (stąd rożnorodność użytych mediow). Działania reklamowe potrwają do końca roku z różnym natężeniem. Przed rozpoczęciem kampanii WP przeprowadziła badania wśród użytkowników portalu, co z kolei spowodowało zmiany w jego budowie (m.in. modyfikacja układu strony głównej, nowy interfejs Wiadomości umożliwiający interaktywną współpracę z internautami, czy nowa wersja katalogu). (AO)