Zagranica

W+K Sao Paulo przestrzega, czego nie robić po czekoladzie

Brazylijski odpowiednik Twiksa pokazuje, czym grozi "kop" glukozowy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdQKuKeV2jOk%22%7D
W Brazylii wystartowała kampania autorstwa agencji W+K Sao Paulo. Jej celem jest wsparcie sprzedaży marki batoników Lacata 5Star. Koncept kreatywny spotu opiera się na wykorzystaniu irracjonalnych zachowań, których bohaterowie dopuszczają się pod wpływem hiperglikemicznych reakcji na baton, np. uderzenie rozwścieczonego niedźwiedzia, skok z wysokości bez spadochronu itp. Kampania adresowana jest nie tylko do cierpiących na cukrzycę typu drugiego. W ciągu dwóch tygodni od momentu emisji reklamę w serwisie YouTube wyświetliło ponad milion użytkowników. 

(Agency Spy)