Kraj

Wkrótce rozpocznie się kampania zmienionej "Nowej Fantastyki"

Miesięcznik "Nowa Fantastyka" zaplanował kampanię promocyjną w prasie i w internecie, która towarzyszyć będzie 250. numerowi pisma (ukaże się w...

Miesięcznik “Nowa Fantastyka” zaplanował kampanię promocyjną w prasie i w internecie, która towarzyszyć będzie 250. numerowi pisma (ukaże się w lipcu). Dodatkowo odbędzie się wspólna akcja “Nowej Fantastyki”, Cinema City i Vision. Jej ukoronowaniem będzie zaproszenie na przedpremierowy pokaz filmu “Hero”. W jubileuszowym wydaniu magazynu znajdzie się kupon upoważniający do gratisowego wejścia do kina. “Nowa Fantastyka” przeszła w ostatnich miesiącach wyraźne zmiany. Pojawiły się nowe działy, polepszono papier, podwojono liczbę stron kolorowych. Unowocześniona makieta pozwala na lepszą prezentację wielu materiałów, m.in. filmów fantastycznych. W marcu br. tytuł stał się własnością spółki Fantastyka (wcześniej wydawcą była spółka Prószyński i S-ka SA). Głównym udziałowcem spółki Fantastyka jest Maciej Makowski, prezes powstałej w ub.r. firmy Prószyński Media. “Nowa Fantastyka” ma już 20 lat. Najnowsze zmiany wprowadzono z myślą o młodym pokoleniu i jego wymaganiach estetycznych. W najbliższej przyszłości zostaną uruchomione dwie strony internetowe związane z pismem. Mają zawierać wiele atrakcji dla miłośników fantastyki. (KP)