Alima-Gerber wprowadza do sprzedaży nową linię napojów owocowych o nazwie Frugo Ego. Początkowo dostępne będą trzy rodzaje tego produktu: Frugo Ego Amandi o właściwościach afrodyzjakalnych, Frugo Ego Energis dodające energii i Frugo Ego Harmonica o działaniu relaksującym. Agencja reklamowa PZL zaprojektowała opakowanie produktu, a także przygotowała kampanię reklamową, która obejmie telewizję, prasę i Internet, w tym wortale muzyczne. Produkt będzie promowany również na podstronach serwisu Frugo – www.frugolajf.com, którego autorem jest agencja Virtual Window. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. Reklama koncentować się będzie na właściwościach napojów, a jej motywem przewodnim będą rośliny ukazane jako źródło niewykorzystanej i niewyczerpanej energii. Hasło nowej kampani brzmi “Po użyciu wstrząśnie!”. Dokładny termin rozpoczęcia działań reklamowych nie został ujawniony. Adresatem reklam są osoby młode, aktywne, pochodzące z miast powyżej 20 tys. mieszkańców. Frugo Ego ma kosztować 2,8 zł za 0,33-l opakowanie. Linia Frugo Ego uzupełnia dotychczasową gamę produktów tej marki, która obecnie liczy siedem smaków. Ostatnio powiększyła się o dwa nowe Frugo Jasne, napoje o obniżonej kaloryczności. Udział wartościowy Frugo w rynku napojów i soków wynosi 1,5 proc. (dane Alimy-Gerber). (MKS)