Kraj

Włoska sielanka w kampanii Monini

Marka startuje z kampanią telewizyjną z hasłem "Z miłości do oliwy".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqZ9Qjegi4y4%22%7D
Monini Polska wystartowało z kampanią “Z miłości do oliwy”. Działania obejmują telewizję, kina oraz digital. Za strategię i kreację odpowiada Mindset Agency, reżyserią zajął się Kuba Michalczuk, produkcją Watchout Studio, zaś postprodukcją Xantus Studio.
Spot opowiada prawdziwą historię rodziny Monini, która od trzech pokoleń tworzy oliwy. Film został nakręcony w Spoleto w Umbrii, gdzie od 100 lat powstają oliwy Monini. W reklamie występuje m.in. Zefferino Monini, wnuk założyciela, który obecnie zarządza firmą i osobiście angażuje się w proces powstawania oliw, a także pracownicy firmy.
W telewizji spoty są emitowane w wersjach 30- i 15-sekundowych, natomiast w kinach w dłuższej, minutowej wersji. Za spot, który będzie emitowany także na rynkach zagranicznych, odpowiada Monini Polska, autorem platformy komunikacji “Z miłości do oliwy” jest Mindset Agency. Za zakup mediów odpowiedzialny jest LVL Up Media.