Kraj

Wódki Lubelskie promują się w internecie

Nowy website ma być nie tylko witryną produktową, ale także platformą komunikacji marki wódek z Lublina.

Wódki Lubelskie promują się w internecie
Firma alkoholowa Stock Polska, producent m.in. wódek pod marką Lubelska, uruchomiła nową stronę internetową im poświęconą.

Jak mówi Karolina Wróblewska, brand manager marki Lubelskie, strona nie jest jednym z wielu miejsc w sieci o charakterze informacyjnym – jej funkcjonalność została rozszerzona, ma być podręcznym drinkbookiem. Dzięki temu producent liczy, że zwiększy się świadomość możliwości kompozycyjnych, jakie dają smakowe wódki Lubelskie.

Na potrzeby budowy strony została wykonana pełna sesja zdjęciowa drinków, dzięki czemu konsumenci mogą nie tylko poznać ich skład, ale także zobaczyć ich prawdziwy wygląd.

Za sesję zdjęciową, design i prace programistyczne odpowiedzialna jest agencja H2O Creative.