Kraj

Wojciech Walczak strategiem w CzteryCzwarte

Do agencji reklamowej CzteryCzwarte dołączyły dwie nowe osoby. Zmiany personalne mają na celu wzmocnienie struktury agencji. Stanowisko stratega objął Wojciech...

Do agencji reklamowej CzteryCzwarte dołączyły dwie nowe osoby. Zmiany personalne mają na celu wzmocnienie struktury agencji.

Stanowisko stratega objął Wojciech Walczak. Do CzteryCzwarte przeszedł z PZL, gdzie przez pięć lat pracował przy obsłudze m.in. takich klientów, jak: Allegro, Tesco, Aviva Commercial Union i Kompania Piwowarska.

Szefem działu kreacji w części zajmującej się reklamą został Miro Charkot. Do tej pory funkcję tę pełnił Paweł Rosiński, obecnie kierujący działem brand design. Miro Charkot przez kilka lat był wykładowcą na Wydziale Grafiki łódzkiej ASP. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywał m.in. w agencjach Testardo Red Cell i Just. Przez ostatnie cztery lata pracował jako senior art director w agencji Just, gdzie odpowiadał za tworzenie kampanii reklamowych dla PZU, Orbis Travel, PKP Intercity i Unibet. (BG)