Kraj

Wojtek Mazolewski w kampanii Mazdy [wideo]

To pierwszy tak duży projekt lokalny tego klienta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEVeptXhCtAQ%22%7D
Mazda rusza z lokalną platformą komunikacyjną i ujawnia jej pierwszego bohatera. “Co jest dla mnie w życiu najważniejsze?” – to pytanie pada z ust Wojtka Mazolewskiego w filmie inicjującym platformę kontentową Mazdy “Mazda. W moim stylu”. To pierwszy tak duży projekt lokalny Mazdy, która jako marka ma wpisany w swoim DNA charakter “challenger spirit”.

– Wojtek Mazolewski uosabia to, co dla Mazdy najważniejsze – indywidualizm, niezależność i poszukiwanie własnej drogi w tworzeniu. Muzyczny charakter bohatera połączyliśmy z cechami Nowej Mazdy 3, która towarzyszy mu w trakcie filmu. Jej dynamiczny, wyróżniający się design i atuty systemu Bose BassMatch sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Wojtek powinien być pierwszym twórcą, którego zaprosimy do współpracy – mówi Zuzanna Glinkowska, communication manager, Mazda Motor Poland.

Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy i grono równie ciekawych bohaterów, którzy będą ujawniani cyklicznie, w kolejnych odsłonach działań marki.

Kampanię można obejrzeć w internecie, na kanałach social media Mazda Polska oraz w serwisie Papaya Rocks, gdzie powstanie promująca projekt strona, zawierająca dodatkowe materiały, m.in. wywiad z bohaterem. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski.