– Wojtek Mazolewski uosabia to, co dla Mazdy najważniejsze – indywidualizm, niezależność i poszukiwanie własnej drogi w tworzeniu. Muzyczny charakter bohatera połączyliśmy z cechami Nowej Mazdy 3, która towarzyszy mu w trakcie filmu. Jej dynamiczny, wyróżniający się design i atuty systemu Bose BassMatch sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Wojtek powinien być pierwszym twórcą, którego zaprosimy do współpracy – mówi Zuzanna Glinkowska, communication manager, Mazda Motor Poland.
Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy i grono równie ciekawych bohaterów, którzy będą ujawniani cyklicznie, w kolejnych odsłonach działań marki.
Kampanię można obejrzeć w internecie, na kanałach social media Mazda Polska oraz w serwisie Papaya Rocks, gdzie powstanie promująca projekt strona, zawierająca dodatkowe materiały, m.in. wywiad z bohaterem. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski.