Kraj

Wojtek Walczak strategy directorem w Pleju

Agencja stworzyła nowy dział strategii.

Wojtek Walczak strategy directorem w Pleju
Wojtek Walczak objął stanowisko strategy directora w agencji Plej. Stanął na czele nowego działu strategii. Obecnie podlega mu dwóch strategy plannerów. Komórka ta raportuje bezpośrednio do Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Pleju. Nowy dział strategii będzie wspierał działania new business oraz business development, jak również bieżące prace dla klientów agencji.

Wojtek Walczak z reklamą związany jest od ponad 16 lat. Karierę rozpoczynał w PZL. Przez ostatnie 8 lat był współwłaścicielem agencji strategicznej Melting Pot, gdzie zarządzał brand consultingiem, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategiami komunikacji. Pracował dla takich marek jak: Aviva, JBB Bałdyga, Marvipol, Rigips, TVP, Winiary czy Vision Express

Plej to agencja reklamowa oferująca klientom obsługę 360 – od kreacji ATL i BTL, przez digital, social media i web development, po eventy. Obsługuje blisko 30 klientów, m.in.: Play, Energizer, OSM Piątnica, Bank Millennium, Continental, Redbull Mobile, Oriflame czy Wyborowa Pernod Ricard.