Kraj

Wonga z nową strategią komunikacji

Nowa kampania od Heart & Brain, z Piotrem Fronczewskim w roli głównej, ma na celu wyraźne repozycjonowanie marki.

Wonga z nową strategią komunikacji
Wonga startuje z nową kampanią reklamową z Piotrem Fronczewskim w roli głównej. Nowe hasło brzmi “Pożyczanie na poziomie”.
– To dla nas początek zupełnie nowego etapu rozwoju. W ramach realizacji przyjętej niedawno strategii zmieniamy nie tylko ofertę produktową, ale także sposób, w jaki komunikujemy się z klientami – mówi Sylwia Drejer-Cichucka, członek zarządu Wonga Polska, zapowiadając wyraźne repozycjonowanie marki.

W dotychczasowych działaniach komunikacyjnych akcentowano, że Wonga udziela pożyczek w oparciu o szybki, przystępny proces w 100 proc. online. W nowym spocie wizerunkowym marka chce się pokazać z innej strony akcentując wartości takie jak uczciwość, przewidywalność i wiarygodność. – Żeby nie pozostać jednak na poziomie ogólnych wartości, kampanię wizerunkową uzupełniamy spotami produktowymi – zaznacza Robert Droździkowski, dyrektor działu ds. zarządzania marką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Na kampanię reklamową składają się cztery spoty: 30-sekundowy spot wizerunkowy oraz trzy 15-sekundowe spoty promujące zmiany w ofercie produktowej. Pierwszy dotyczy bezkosztowej przerwy w spłacie pożyczki, drugi przedstawia jedną ratę gratis, a trzeci komunikuje możliwość odroczenia spłaty raty o 7 dni. Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz ponad 60 kanałach tematycznych, m.in. w paśmie śniadaniowym, przy prognozach pogody, wiadomościach sportowych. Oprócz kampanii telewizyjnej startuje także kampania online, także wykorzystująca wizerunek Piotra Fronczewskiego. Obejmie emisję reklam w największych serwisach internetowych, m.in. WP, Onet, O2, Allegro, OLX, współpracę z portalami finansowymi oraz tematycznymi, e-mailingi oraz angażujące formaty wideo w czterech odsłonach stworzone do kanału digital

Kreację kampanii przygotował Heart & Brain ((kreacja: Bartek Rams, Tomek Wojciechowski, strategia: Michał Kazimierczak), za zakup i optymalizację mediów odpowiada iProspect. Natomiast Starcom odpowiada za media TV. Spoty wyprodukowała Papaya Films, a wyreżyserował Antoni Nykowski.

W ramach zmiany komunikacji marketingowej marki odświeżono również stronę internetową Wonga.pl.
Wonga działa w Polsce od 2012 r., a baza klientów przekracza 1,1 mln.

Tagi