Kraj

Workroom dla Mennica Legacy Tower

Agencja wprowadza nowe narzędzie do promocji wynajmu powierzchni inwestycji Mennica Legacy Tower.

Workroom dla Mennica Legacy Tower
Grupa Workroom, która od dwóch lat współpracuje z inwestorem i deweloperem Golub GetHouse, tworząc kompleksową komunikację reklamową i technologiczną, dodała do niej nowe narzędzia służące do wsparcia wynajmu powierzchni inwestycji Mennica Legacy Tower.
Mennica Legacy Tower będzie 130-metrową wieżą i sąsiadującym z nią 8-piętrowym biurowcem. Docelowo ma oferować 64 tys. mkw. przestrzeni biurowej do wynajęcia.
Zaawansowanym technologicznie narzędziem jest aplikacja mobilna Mennica Legacy Tower 360 stopni, dostępna na telefon. To pierwsza taka realizacja w Polsce, która łączy w sobie wirtualną rzeczywistość z wirtualnym, panoramicznym dźwiękiem i lektorem. Jest dostępna na Cardboard. To zupełnie nowa forma storytellingu i innowacyjny kanał komunikacji z potencjalnymi najemcami. Widz, przechodząc przez kolejne wirtualne panoramy, poznaje budynek, lobby, biura, widok z tarasów i z ulicy. Równocześnie za pośrednictwem słuchawek dociera do niego wirtualny dźwięk 360 stopni i głos lektora przewodnika, który szczegółowo opisuje każdy element. Stojąc na ulicy przed Mennica Legacy Tower, słyszy za plecami przejeżdżający tramwaj, rozmowy ludzi, którzy go mijają i kroki osób na chodniku. Biuro prasowe zapewnia, że to pierwsze w Polsce połączenie wirtualnej rzeczywistości z wirtualnym dźwiękiem, które dodatkowo zostało publicznie udostępnione w aplikacji dla rynku real estate.
Druga stworzona przez Workroom aplikacja mobilna to showroom inwestycji „w kieszeni”. Umożliwia spacer po biurze, obejrzenie wnętrz, dogłębne poznanie bryły budynku w interaktywnym modelu, a także obracanie planów 3D powierzchni biurowej zawieszonej na odpowiadającej wysokości panoramy Warszawy. Interaktywny kontent został zaczerpnięty z wirtualnej rzeczywistości z showroomu. Aplikacja zawiera również kontakt do działu wynajmu inwestycji. Wszystkie jej elementy są stale aktualizowane. Aplikacja jest dostępna w App Store oraz w sklepie Google Play.
Grupa Workroom odpowiada za działania komunikacyjne inwestycji. Przygotowała aplikacje na telefon, cardorad, film 360 w showroomie, reklamy ATL, a wcześniej całe CI projektu. Działania reklamowe w prasie i social mediach potrwają do momentu sprzedaży inwestycji.