Wirtualna Polska kończy przetarg na agencję reklamową rozpoczęty pod koniec ub.r. Ogłoszenie przetargu związane było z przyjęciem nowej strategii marketingowej na rok 2003, która zakładała silniejszy rozwój projektów e-commerce portalu i nasilenie działań promocyjnych oraz wybranie agencji reklamowej do stałej współpracy przy obsłudze kampanii reklamujących te produkty. W innych obszarach działań reklamowych portal współpracuje z agencją PZL i domem mediowym MediaCom Warszawa. Jak mówi Agnieszka Szwaj, kierownik zespołu komunikacji WP, przetarg powinien zostać rozstrzygnięty w ciągu kilku dni. Budżet, o jaki walczą agencje, ani nazwy tych agencji nie zostały ujawnione. Przegląd agencji reklamowych i domów mediowych trwa również w Inteligo, internetowym banku należącym do PKO BP SA. Zakończy się w lutym, choć ostateczna data nie została określona. Do tej pory Inteligo obsługiwane było przez agencję Euro RSCG Dialog i dom mediowy MindShare Polska. Lista agencji biorących udział w przeglądzie nie jest znana. (MG)