Artman SA uruchomił pierwsze sklepy z odzieżą damską pod nową marką Mohito. Otwarto je w Białymstoku, Czeladzi, Zgorzelcu, Puławach, Koninie i Opolu. Do końca roku powstaną kolejne, m.in. we Wrocławiu, w Gdańsku, Koszalinie. W sumie ma być ich 20.
Jak powiedziała Monika Kapłan-Gerc, dyr. marketingu Artman SA, działania promocyjne wspierające markę Mohito zaplanowane na ten rok zostały odłożone na przyszły w związku z tym, że Artman rozpoczął proces łączenia się z firmą LPP.
Obsługę PR marki wygrała latem br. agencja Euro RSCG Sensors, która dotychczas nie miała okazji wsparcia marki w jej debiucie rynkowym. Podobnie jak agencja PZL, która wygrała przetarg na obsługę kreatywną.
Mohito to marka adresowana do młodych kobiet w wieku 25-35 lat. Artman zakłada, że będzie ją rozwijał nie tylko w Polsce, lecz także na innych rynkach. (MKS)