Zagranica

Wspólna kampania sieci John Lewis i Waitrose promuje życzliwość nie tylko na święta

Sieci przekonują, że o mały włos kampanii w tym roku by nie było.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyLa1p0uGL9I%22%7D
W Wielkiej Brytanii sieci John Lewis i Waitrose wystartowały ze wspólną kampanią. Po raz pierwszy kampania skupia się nie na komunikacie o obdarowywaniu prezentami, tylko wzajemnej życzliwości. Kampania jest elementem szerszej strategii charytatywnej, która ma ruszyć w 2021 r. John Lewis Partnership miało za sobą bardzo trudny rok z powodu pandemii – wcześniej w tym miesiącu ogłosił, że zwolni 1500 pracowników. Kampania świąteczna realizowana pod hasłem “Give a Little Love” ma na celu zebranie 4 mln funtów na potrzeby dwóch organizacji charytatywnych: FareShare i Home-Start. Sieć John Lewis od lat znana jest z realizacji spektakularnych kampanii świątecznych, których bohaterowie zostają brand heroes sieci na czas świąteczny. W ubiegłym roku był to niesforny smok Edgar, wcześniej – Potwór Moz, Bkser Buster czy Pingwin Monty. Za kreację i realizację tegorocznej kampanii odpowiada Adam&Eve/DDB. Za zakup mediów odpowiada MG OMD.

(The Drum)