Zagranica

Wspólna kampania społeczna MTV, UNICEF i FIFA

MTV Networks International przygotowała razem z UNICEF i FIFA wspólną kampanię społeczną "Unite for Children, Unite for Peace". MTV razem...

MTV Networks International przygotowała razem z UNICEF i FIFA wspólną kampanię społeczną “Unite for Children, Unite for Peace”. MTV razem z UNICEF przygotowała serię 90-, 40- i 30-sekundowych spotów. W filmach pojawia się 15 najlepszych piłkarzy z 15 krajów, m.in. ambasador dobrej woli UNICEF David Beckham, zawodnik Argentyny i FC Barcelony Lionel Messi, Thierry Henry – Francja i Arsenal, Francesco Totti – Włochy i AS Roma, jako wirtualna Drużyna UNICEF. Zawodnicy pojawiają się jako kibice obserwujący dzieci grające, jakby to one były sławnymi piłkarzami. Spoty będą wyświetlane w czerwcu i lipcu w 123 kanałach MTV na całym świecie oraz na wielkich ekranach podczas wszystkich 64 meczów FIFA World Cup 2006. Celem kampanii jest walka z przemocą i konfliktami umożliwiająca dzieciom rozwój w bardziej pokojowym środowisku. Akcja promuje też tolerancję, wzajemny szacunek i uczciwość. (“Media & Marketing Europe”)