Kraj

Wspólna promocja Visy, e-sklepów i PayU

Towarzyszącą jej kampanię reklamową przygotowały Saatchi & Saatchi oraz MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQMJ5G1v6fik%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polski oddział organizacji płatniczej Visa Europe przygotował wspólnie z trzema sklepami internetowymi: Mall.pl, Pyszne.pl i Showroom.pl, oraz dostawcą usług internetowych Home.pl promocję, w ramach której użytkownicy decydujący się na opłacenie kartą Visa swoich zakupów internetowych w tych serwisach mogą otrzymać specjalne oferty. W akcję zaangażowała się także firma PayU, która obsługuje płatności kartami online wszystkich tych detalistów.

Promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję 15-sekundowego spotu w ogólnopolskiej telewizji oraz działania w internecie.

Warunki promocji różnią się w zależności od detalisty, natomiast ich wspólnym mianownikiem i warunkiem wzięcia udziału w akcji jest opłacenie zakupów kartą Visa. W zamian dostawca usług internetowych Home.pl oferuje użytkownikom możliwość zamówienia usług ClickShop Premium lub homebiuro Premium i korzystanie z jednej z nich przez okres 12 miesięcy w cenie 1 grosza. Klienci, którzy dokonają zakupów za min. 300 zł w internetowej galerii handlowej Mall.pl lub na platformie skupiającej niezależne marki i projektantów mody Showroom.pl, otrzymają kupon rabatowy w wysokości 100 zł na kolejne zakupy. Z kolei w serwisie Pyszne.pl, za pośrednictwem którego można zamawiać jedzenie z ponad 4 tys. restauracji, każda płatność kartą Visa za min. 30 zł nagradzana jest kuponem na kolejne zamówienie o wartości 25 zł.

Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, która obejmuje emisję 15-sekundowego spotu w takich stacjach telewizyjnych, jak: TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel, MTV czy TVN Turbo. Spot wyświetlany jest również w internecie, m.in. w serwisach Gazeta.pl czy YouTube.com. O promocji aktywnie informują swoich klientów także sami detaliści.

Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Terminy zakończenia promocji różnią się w zależności od detalisty. Promocja Pyszne.pl oraz Showroom.pl potrwa do 1 grudnia br., w Mall.pl – do 7 grudnia br., w Home.pl zaś – do 29 grudnia br.