Na ulicach największych miast pojawiły się billboardy z reklamami wizerunkowymi sieci komórkowej Plus z hasłami: “Daj o siebie zadbać”. Ich projekty przygotowała agencja reklamowa 303.
Kampania obejmie także inne media. Jej strategię i kreację opracowała agencja PZL. To wstęp do większych zmian wizerunkowych Plusa. Polkomtel, operator tej sieci komórkowej, chce poprawić podejście do obsługi i relacje z klientami. Przedstawiciele operatora mówią wręcz o odświeżeniu pozycjonowania marki. Szczegóły całego projektu i planowanych działań operator ma ujawnić w tym tygodniu.
Za planowanie i zakup mediów dla Polkomtela odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.
Plus to druga, po Orange’u (PTK Centertel), pod względem liczby użytkowników sieć komórkowa – na koniec ub.r. było ich 13,74 mln (Orange – 14,33 mln). Plus miał 7,67 mld zł przychodów (o 1,3 proc. mniej niż w 2009 r.), 1,10 mld zł zysku netto (o 13,2 proc. więcej niż w 2009 r.), a EBITDA wyniosła 2,83 mld zł i była najwyższa wśród operatorów komórkowych w kraju.
W ub.r. Polkomtel był niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o wydatki reklamowe – według danych firmy Kantar Media wydał na ten cel 712,7 mln zł (są to dane cennikowe), o 145 mln zł więcej niż drugi w kolejności PTK Centertel (Orange).
Według nieoficjalnych informacji “Parkietu” oferty na zakup Polkomtela złożyli Zygmunt Solorz-Żak oraz szwedzka TeliaSonera. Jak informuje gazeta, wybór inwestora i podpisanie umów mają nastąpić do końca przyszłego miesiąca.