Kraj

Wydawnictwo Kukbuk zakłada Kuk.Studio

Kuk.Studio będzie się specjalizować w produkcji treści o tematyce food & lifestyle.

Wydawnictwo Kukbuk tworzy kolektyw kreatywny Kuk.Studio, firmę wyspecjalizowaną w produkcji treści o tematyce food & lifestyle. Jej zespół tworzą osoby zaangażowane w kierowanie wydawnictwem oraz stali współpracownicy, styliści, fotografowie i uznani influencerzy.

Głównym obszarem działalności Kuk.Studio jest realizacja projektów z zakresu produkcji analogowych i cyfrowych materiałów wizualnych, takich jak fotografie sesyjne i reportażowe, video content, branding, infografika i ilustracja. Agencja zajmie się tworzeniem konceptów kulinarnych i treści związanych z tematyką food, projektów wydawniczych typu custom publishing, produkcją podcastów, e-booków, reportaży i cykli tematycznych, organizacją sesji zdjęciowych i planów filmowych, sesji food design oraz wysyłek kreatywnych. Opracowuje koncepcje wydarzeń, organizuje warsztaty kulinarne i eventy wizerunkowe, prowadzi kampanie z udziałem influencerów. Odpowiada też za budowę strategii foodmarketingowych.

– W ciągu ośmiu lat prowadzenia wydawnictwa udało nam się połączyć pasję z unikatowymi kompetencjami, które mają także swoje oblicze komercyjne i reklamowe. Wierzymy, że jako twórcy magazynu kulturalno-kulinarnego oraz platformy cyfrowej cieszących się uznaniem, możemy pomóc naszym partnerom biznesowym w kreowaniu jakościowych i angażujących treści. Postanowiliśmy wykorzystać ten potencjał i powołaliśmy do życia Kuk.Studio – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna magazynu “Kukbuk”, a jednocześnie koordynatorka Kuk.Studio.

Zespół Kuk.Studio w ramach pracy w wydawnictwie zrealizował projekty na zlecenie Bosch, CEDC, Cisowianka, Dr.Irena Eris, Dr.Oetker, Estée Lauder, Euro RTV AGD, Pernod Ricard, Tous i Volkswagen. Dotychczas wydawnictwo Kukbuk wydawało magazyn kulturalno-kulinarny. Prowadzi także platformę online Kukbuk.pl.