Kraj

Wydawnictwo Pascal zmienia struktury sprzedaży korporacyjnej

Wydawnictwo Pascal zmieniło nazwę biura sprzedaży korporacyjnej na Pascal Creative. Wprowadziło także nową identyfikację wizualną tej struktury. Pascal Creative specjalizuje...

Wydawnictwo Pascal zmieniło nazwę biura sprzedaży korporacyjnej na Pascal Creative. Wprowadziło także nową identyfikację wizualną tej struktury. Pascal Creative specjalizuje się w sprzedaży koncepcji marketingowych z wykorzystaniem przewodników turystycznych. Oferuje marketerom różne opcje wykorzystania produktów wydawnictwa jako nośników reklamy. M.in. możliwość brandingu dowolnie wybranych lub specjalnie opracowanych przewodników, serii wydawniczych, takich jak Pascal, Marco Polo i Baedeker. Wydaje także przewodniki na zamówienie jako firmowe prezenty czy gadżety wykorzystywane w promocjach sprzedaży. Oferuje niestandardowe ekspozycje reklam w poszczególnych publikacjach. Oprócz tego Pascal Creative świadczy usługi w zakresie przygotowywania kolekcji książkowych dla wydawnictw prasowych w Polsce.

W minionym roku dawne biuro sprzedaży korporacyjnej zrealizowało projekty m.in. dla takich klientów, jak: MasterCard, Raiffeisen Bank Polska, Skoda Auto, Carlsberg, Nivea i Oriflame. (JD)