Wydawnictwo Pascal zmieniło nazwę biura sprzedaży korporacyjnej na Pascal Creative. Wprowadziło także nową identyfikację wizualną tej struktury. Pascal Creative specjalizuje się w sprzedaży koncepcji marketingowych z wykorzystaniem przewodników turystycznych. Oferuje marketerom różne opcje wykorzystania produktów wydawnictwa jako nośników reklamy. M.in. możliwość brandingu dowolnie wybranych lub specjalnie opracowanych przewodników, serii wydawniczych, takich jak Pascal, Marco Polo i Baedeker. Wydaje także przewodniki na zamówienie jako firmowe prezenty czy gadżety wykorzystywane w promocjach sprzedaży. Oferuje niestandardowe ekspozycje reklam w poszczególnych publikacjach. Oprócz tego Pascal Creative świadczy usługi w zakresie przygotowywania kolekcji książkowych dla wydawnictw prasowych w Polsce.
W minionym roku dawne biuro sprzedaży korporacyjnej zrealizowało projekty m.in. dla takich klientów, jak: MasterCard, Raiffeisen Bank Polska, Skoda Auto, Carlsberg, Nivea i Oriflame. (JD)