Kraj

Wymówki Serca i Rozumu [wideo]

Kolejna odsłona kampanii Orange.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkjDaSM8QPaw%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Kampania autorstwa agencji Publicis ma zachęcać do zakupu Neostrady z telewizją lub FunPacka. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji i radiu.

Postprodukcją zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.