Kraj

Wyniki 4Fun Media mocno w górę

Przychody grupy wzrosły w br. o jedną czwartą, a zyski jeszcze bardziej. Głównie dzięki agencji reklamowej Bridge2Fun.

Grupa telewizyjno-reklamowa 4Fun Media w trakcie dziewięciu miesięcy tego roku uzyskała 32,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 24,7 proc. więcej niż w takim samym okresie ub.r. Wypracowała z tego 4,3 mln zł zysku netto, kilkunastokrotnie wyższy niż w ub.r. (255 tys zł).

Grupę 4Fun Media tworzą cztery spółki: 4Fun Media SA, nadawca trzech telewizyjnych kanałów muzycznych: 4fun.tv, 4fun Gold Hits oraz 4fun Dance, agencja reklamowa Bridge2Fun Sp. z o.o., która w związku z przejęciem agencji FCB Warsaw zmienia nazwę na FCB Bridge2Fun, firma digital signage (reklama na ekranach w centrach handlowych) Screen Network SA oraz Program Sp. z o.o., prowadząca dystrybucję i wsparcie sprzedaży na rzecz nadawców kanałów telewizyjnych.

Trzon działalności grupy stanowi nadawanie i produkcja telewizyjna. Trzy kanały reklamowe 4Fun zarobiły w trakcie dziewięciu miesięcy br. na sprzedaży reklam 17,7 mln zł, o 20 proc. więcej niż w ub.r. (cały segment telewizyjny 4Fun miał 20,3 mln zł przychodów). Druga pod względem przychodów w grupie jest Screen Network, który uzyskał 6,5 mln zł, o 7 proc. więcej niż w ub.r. Najszybciej rosną jednak przychody agencji reklamowej Bridge2Fun, której głównym klientem jest operator komórkowy T-Mobile Polska. W br. agencja zarobiła 5,3 mln zł, ponaddwukrotnie więcej niż rok temu.

Prezesem Grupy 4Fun Media jest Rafał Baran.