Znamy już wyniki 6. konkursu reklamowego Kreatura organizowanego przez VFP Communications, wydawcę “Media i Marketing Polska” i miesięcznika “i-biz”. Przyznano 27 Kreatur plus Grand Prix oraz 8 Cyber-Kreatur plus Grand Prix (w sumie 35 Kreatur i dwa Grand Prix). Szczegóły podamy podczas uroczystej gali 26 stycznia 2001 r., która odbędzie się w klubie Lokomotywa w Warszawie. Nominacje do Grand Prix Kreatury to: 4 prace Leo Burnett – 2 dla Sony Poland (Sony Playstation – “Zabawki”, i Sony Mobile Electronic – “X Screen”) oraz jedna dla Fiata Auto Poland- “Fiat Punto – Drzewo” i jedna za pracę wykonaną dla SGH Seminarium “Mleko – wódka”. Ponadto po jednej pracy nominowano z agencji: AdFabrika FCB – Mobil Oil Poland, Czajkowski & Brajdić dla Jaffa – CMBJ, “Grapefruits – Sperma” i PZL dla Alima-Gerber – “Frugo – Śmieciarze”. Nominacje do Grand Prix Cyber-Kreatury to: 3dart.com Sp. z o.o. dla Alima-Gerber, serwis internetowy www.frugo.pl, E-point SA dla artysta Narcyz, instalacja artystyczna, Ontel Sp. z o.o., wortal www.valhalla.pl, agencja reklamowa Oskar Wegner dla Przedsiębiorstwa Cukierniczego “Jutrzenka”, baton Alibi, “Kryminał”, NoS/BBDO dla Wirtualnej Polski, portal internetowy, “Goryl”, Digital One Sp. z o.o dla Hasbro Poland Sp. z o.o., serwis produktowy www.stworki.pl, Pokemon w Polsce oraz AMG.net dla Elbrewery Company Ltd., piwo EB. Wyniki Kreatury są pod nadzorem audytorskim PricewaterhouseCoopers. (AMS)