Zagranica

Wystartowała globalna kampania Western Union wspierająca edukację kobiet na świecie

Za kreację działań odpowiada agencja McGarrybowen London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbZQUKZsp6EA%22%7D
Wystartowała globalna odsłona Western Union, której celem jest wspieranie edukacji kobiet. Działania realizowane są głównie w mediach cyfrowych przy użyciu hashtaga #TheRaceIsOn. Za kreację kampanii odpowiada McGarrybowen London.
Kampania wystartowała z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Ukazuje dziewczynki z różnych rejonów świata, które podejmują się startu w wyścigu. Każda z nich stawia przed sobą jakieś pionierskie wyzwanie. Spot kończy się wezwaniem do intensyfikacji nauki w celu działania na rzecz dobra wspólnego i zrównania szans.

(AdWeek)