Kraj

Wystartowała kampania marki Vifon

Havas Worldwide Warsaw dla marki z portfolio Tan-Viet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMpRvvVIJL5U%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Ruszyła nowa kampania “Vifon. Zawsze się uda” dla marki należącej do portfolio Tan-Viet International. Autorem kreacji jest agencja Havas Worldwide Warsaw.

Spot pt. “Masaż” ma promować orientalne zupy błyskawiczne z kluskami. Kampania ma ogólnopolski zasięg i jest emitowana w TV, internecie oraz radiu. Działania reklamowe potrwają do końca października.

Do połowy października trwa również kampania telewizyjna produktów Ammko Szybki Kubek również z oferty Tan-Viet. Koncepcję dedykowanych spotów “Paprot” także przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Za zakup mediów dla marek Vifon i Ammko odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus.