Kraj

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek Mitsubishi Lancer sedan

Spółka MMC Car Poland, będąca dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową wchodzącego właśnie na polski rynek modelu...

Spółka MMC Car Poland, będąca dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła kampanię reklamową wchodzącego właśnie na polski rynek modelu Mitsubishi Lancer w wersji sedan. “Potrwa ona do połowy czerwca br. i jej grupą docelową jest polska klasa średnia” – mówi Tomasz Lisicki, dyrektor marketingu MMC Car Poland. Kreację przygotowała agencja Profile, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media Planning. Kampania ma miejsce w telewizji (Polsat, TVP3, TV4, TVN Siedem) oraz w następujących tytułach prasowych: “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu”, “Gazeta Wyborcza”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Polityka”, “Profit”, “Businessman Magazine”, “Focus”. Ponadto Lancer sedan jest reklamowany w tytułach motoryzacyjnych. MMC Car Poland planuje, że do końca bieżącego roku sprzeda ok. 1 tys. samochodów Lancer (zarówno w wersji sedan, jak i kombi). Cena Lancera wynosi w zależności od wersji i wyposażenia od 61 990 zł do 73 990 zł. Od maja na polskim rynku dostępny jest także Mitsubishi Lancer Evolution 8 bedący, jak to określa MMC Car Poland, samochodem “supersportowym”. Jego cena wynosi 43 900 euro. Do końca roku firma zamierza sprzedać 30 sztuk tego samochodu (14 sztuk jest już sprzedanych). We wrześniu na polski rynek wejdzie Mitsubishi Colt, będący małym samochodem masowym (szerzej pisaliśmy o tym w DS “MMP” 28 maja br.). W 2003 r. spółka MMC Car Poland sprzedała w Polsce 2619 samochodów (źródło: Samar). Według firmy Expert Monitor w 2003 r. firma wydała na reklamę 4,9 mln zł – rok wcześniej było to 3,1 mln zł. (PU, MG)