Kraj

Wystartowała regularna kampania Virgin Mobile [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Chce #wszystko".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDY1Bmtpa-eU%22%7D
Po okresie teaserowym ruszyła regularna kampania marki Virgin Mobile. W kampanii odświeżany jest wizerunek brandu oraz jego oferta. Działania reklamowe zaplanowano do końca roku. Kampania prowadzona jest pod hasłem “Chce #wszystko” – rozumianym jako spełnienie wszystkich potrzeb młodych ludzi, gdyż w ofercie na kartę za 19 zł otrzymują 2 GB internetu, SMS-y bez limitu, 100 minut do wszystkich i darmowe aplikacje.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Lubię To we współpracy z Isobar Poland. Media dla Virgin Mobile planuje i kupuje Mindshare.

O starcie tej kampanii informowaliśmy w MMP24 z dnia 2 października br.