Kraj

Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej kont osobistych Raiffeisen Polbank

Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii odpowiada Novem.

Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej kont osobistych Raiffeisen Polbank
Wystartowała wakacyjna odsłona kampanii promocyjnej pakietu produktów Raiffeisen Polbank. W ramach całościowej obsługi reklamowej “Wymarzone konto” agencja zainicjowała i przygotowała wakacyjną kampanię wprowadzającą nowy pakiet kart z korzyściami dla osób udających się na zagraniczne wakacje.

Akcja trwa do 30 września.
Kampania będzie realizowana w wielu kanałach: SEM, Facebook, afiliacja, display, e-mail marketing oraz poprzez content marketing na serwisach i blogach podróżniczych, w witrynach finansowych.

W ramach współpracy agencja Novem odpowiedzialna jest za dobór mediów, przygotowanie kreacji kampanii, opracowanie mechaniki konkursu, jego obsługę i uruchomienie landing page’a.