Kraj

Wystartowała wiosenna kampania marki Magnat

Marketer akcentuje odporność na zaplamienie swoich ceramicznych farb.

Wczoraj wystartowały działania promocyjne marki Magnat, promującej hasło “Przypadki chodzą po ścianach… Po ścianie pomalowanej farbą Magnat Ceramic długo sobie nie pochodzą!”. 
Ogólnopolska kampania marki ma być zintensyfikowaną kontynuacją ubiegłorocznych działań promocyjno-reklamowych. Przygotowane kreacje mają eksponować wyjątkowość ceramicznej farby do wnętrz i jej plamoodporność.
Odsłony kampanii będzie można zobaczyć w telewizji, internecie i prasie. W ramach działań realizowanych w telewizji emitowane będą trzy 15-sekundowe spoty zatytułowane “Sok”, “Szminka” i “Dzieci”. Spoty będzie można zobaczyć przez cały sezon remontowo-budowlany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN, a także w Canal+, Discovery Channel czy National Geographic.
Działania realizowane w internecie to m.in. kampania bannerowa w witrynach tematycznych, reklamy  w wyszukiwarkach, emisja spotów w prestiżowych kanałach VoD i kanale YouTube oraz współpraca na blogach tematycznych. Promocja w prasie obejmuje natomiast reklamy produktowe i advertoriale, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle’owej oraz w prestiżowych katalogach.  Kampanię reklamową wspierają materiały POS w postaci katalogów, folderów i bannerów.
Za kreację działań odpowiada Publicis. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Initiative.