Pod hasłem “Wystrzel żelka w kosmos” rozpoczęła się promocja konsumencka żelków Akuku! (Jutrzenka Colian). Promocja potrwa do 30 września br. Biorą w niej udział wszystkie smaki nadziewanych żelków Akuku! oraz żelki Miśki Jutrzenki. Opakowania promocyjne zostały oznaczone naklejką z indywidualnym kodem potrzebnym do zgłoszenia udziału w konkursie.
Istnieją dwie możliwości wygranej. Aby wygrać nagrodę dzienną, należy wysłać SMS-a z kodem z promocyjnego opakowania najbliżej po pełnej godzinie. Codziennie do wygrania iPod Touch, konsola PSP lub gra. Aby wygrać nagrodę główną, należy zalogować się na stronie www.akuku.net, wpisać indywidualny kod z naklejki i wystrzelić żelka jak najdalej w kosmos w grze internetowej.
Wsparciem dla akcji promocyjnej jest kampania telewizyjna prowadzona w TVN, TVN Siedem i At Mediach. Przygotowano także materiały POS umieszczane w sklepach oraz reklamy w prasie branżowej.
Stronę przygotowała agencja Dot360, a za kreację i design odpowiedzialna jest agencja reklamowa Work-Room. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann.