Zagranica

Xperia stawia na kontent

Sony Ericsson promuje model smartfonu Xperia na bazie platformy kontentowej, co ma go wyróżnić wśród innych marek z tej kategorii.

Sony Ericsson zbudował dla Xperii platformę kontentową Xperia Studio w Wielkiej Brytanii, dzięki której potencjalni nabywcy będą mogli poznać możliwości tego smartfonu. Autorami prezentacji ukazujących różne zastosowania Xperii będą artyści, technicy, filmowcy.

Studio ma swoje strony w Facebooku i Twitterze, dzięki czemu użytkownicy mogą z łatwością dzielić się informacjami z przyjaciółmi.

Xperia wprowadziła kilka interesujących aplikacji. Jedna z nich polega na tym, że użytkownik może skierować swój telefon na niebo i obejrzeć strukturę wszechświata (będzie do kupienia w sklepie Androida).

Strategia Sony bazuje na interakcji z konsumentem, a poprzez kontent otaczający model chce pokazać związki Sony z rozrywką, zrywając tym samym z tendencją w tej kategorii ukazywania smartfonów wyłącznie poprzez innowacje technologiczne.

(Brandrepublic.com)